något annat.

7 thoughts on “något annat.

  1. snygga bilder! ja vet den e så härlig. hoppas du blir fint i veckan när ja kommer! fan van kul.
    hehe de e inte lätt. ja somnade vid tre tillslut å sen har ja vaknat nåra gånger men steg upp först nu. va verkligen svintrött. de blir säkert nåra svammel inlägg då ja MÅSTE plugga ida. 🙂

  2. Hej Anna! Tack för kommentaren!
    Dina är också jättefina! Jag blev glad av att höra från dig. Det är fint med mig. Lite rörig just idag bara men det är ju söndag så det kanske reder ut sig. Hur är det med dig?

  3. Sjukhuset igen? Åh fina. *Kramar dig*
    Det känns verkligen lite som evigheter sedan faktiskt. Lite synd. Men jag är ganska dålig på att hålla kontakten överlag. Jag ber om ursäkt för det.

    Alltså pappa och familjen har ju flyttat. Så nu kommer jag inte tillbaka något mer såvärst mycket. Kommer en sväng i början på maj och den 8:e juni finns jag där men det blir inget långvarigt någon av gångerna mer.

    Kram!

  4. hej. så typiskt. hoppas du har den så du kan va där nu iallafall. ja tog bussen ut till a6 en sväng. behövde köpa färgpatroner.. så har tittat runt på massa saker som ja vill ha men ja köpte faktiskt inget. orkade inte nu. blev så himla hungrig:)

Kommentera

