Tillbaka!

Jag har varit borta från bloggandet  ett bra tag nu. Det har varit mycket av olika slag. Tex endel sjukhusvistelse och när jag inte mår bra känns det inte alltid meningsfullt skriva, fota el skapa.

Men idag har jag spenderat några timmar i min ateljé, vilket jag inte alls orkat det senaste. Men nu ska det bli ändring på det också.

Andra friskhetsteckn är att jag både spelat badminton och promenerat 5km. Inte alls likt mig. Men just i denna stund känner jag mig piggare än någonsin!

Jag är tillbaka!

5 thoughts on “Tillbaka!

Kommentera

